De organisatie van de Mijl van Mares

We zijn als organisatie heel trots op het feit dat we zo’n prachtig dorpsfeest elk jaar weer met enkel enthousiaste vrijwilligers weten te organiseren. We geven u graag inzicht in onze organisatie.

Bestuur

Het bestuur van De Mijl bestaat uit acht personen.
Met hun belangrijkste taken zijn dat:
• Cees Warendorff (voorzitter + sponsoren)
• Patrick Govers (penningmeester)
• André Kraaijvanger (secretaris + deelnemers wedstrijden)
• Eric Biemans (PR en communicatie)
• Erik Mulder (muziek en vrijwilligers)
• Ruud van Mierlo (parcours en horeca)
• Bram Baks (logistiek)
• Koen Baks (horeca)


 
Voor speciale onderwerpen worden binnen het bestuur tandems gevormd, denk hierbij aan onderwerpen als contractenbeheer, beveiliging etcetera.

Daarnaast stuurt het bestuur een aantal WERKGROEPEN aan, die elk verantwoordelijk zijn voor een afgebakend resultaat. Zo zijn er werkgroepen voor het Raboplein, het Jan Verheesplein en parcours-algemeen, en voor de Dikke Banden race, de ATB-tocht, Grote Prijs van Cranendonck etc.

Zowel bestuur als de werkgroepen bestaan volledig uit vrijwilligers. Daarnaast zijn er jaarlijks nog vele tientallen vrijwilligers actief. Als verkeersregelaar, toezichthouder, kassapersoneel, horecapersoneel, etc.  Zij zorgen er gezamenlijk voor dat tijdens alle voorbereidingen en op de dag van De Mijl alles veilig en soepel verloopt. Zonder deze vrijwilligers is een evenement als De Mijl onmogelijk.

Wilt u uw steentje bijdragen aan De Mijl? Neem dan contact op met Erik Mulder, coördinator vrijwilligers Mijl van Mares,info@mijlvanmares.nl





Mediapartner van de Mijl:

Hoofdsponsoren

Vrienden van de Mijl