De organisatie van de Mijl van Mares

We zijn als organisatie heel trots op het feit dat we zo’n prachtig dorpsfeest elk jaar weer met enkel enthousiaste vrijwilligers weten te organiseren. We geven u graag inzicht in onze organisatie.

Bestuur

Het bestuur van De Mijl bestaat uit acht personen.
Met hun belangrijkste taken zijn dat:
• Cees Warendorff (voorzitter + sponsoren)
• Frank Hooghordel (penningmeester)
• André Kraaijvanger (secretaris + deelnemers wedstrijden)
• Eric Biemans (PR en communicatie)
• Ruud van Mierlo (parcours en horeca)
• Jacco Hulsen (parcours en horeca)
• Erik Mulder (muziek en vrijwilligers)
• Annette van Raaij (geldlogistiek)
 
Voor speciale onderwerpen worden binnen het bestuur tandems gevormd, denk hierbij aan onderwerpen als contractenbeheer, beveiliging etcetera.

Daarnaast stuurt het bestuur een aantal WERKGROEPEN aan, die elk verantwoordelijk zijn voor een afgebakend resultaat. Zo zijn er werkgroepen voor het Raboplein, het Jan Verheesplein, de Kleine Bruggen en parcours-algemeen, en voor de Dikke Banden race, de ATB-tocht, etc.

Zowel bestuur als de werkgroepen bestaan volledig uit vrijwilligers. Daarnaast zijn er jaarlijks nog vele tientallen vrijwilligers actief. Als verkeersregelaar, toezichthouder, kassapersoneel, horecapersoneel, etc.  Zij zorgen er gezamenlijk voor dat tijdens alle voorbereidingen en op de dag van De Mijl alles veilig en soepel verloopt. Zonder deze vrijwilligers is een evenement als De Mijl onmogelijk.

Wilt u uw steentje bijdragen aan De Mijl? Neem dan contact op met Erik Mulder, coördinator vrijwilligers Mijl van Mares,info@mijlvanmares.nl




Hoofdsponsoren

Vrienden van de Mijl